Koopvoorwaarden

Levertijd

  • Allereerst: uw bestelling gaat hier in principe de volgende werkdag de deur uit; soms wordt het een werkdag later. En dan is het verder aan de bezorger, PostNL. Binnen Nederland kunt u uw bestelling dus binnen drie werkdagen tegemoet zien.

Wettelijke bepalingen

  • Op uw bestelling zijn de wettelijke bepalingen voor koop via het internet van kracht.

 Recht op retour

  • U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product(en) retour te sturen.
  • U krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van deze retourzending de door u betaalde kosten, inclusief de bijdrage in de verzendkosten, teruggestort.
  • Indien u gebruik maakt van dit herroepingsrecht, zal het product / zullen de producten met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan mij geretourneerd moeten worden (Wisc; Javakade 304; 1019 RZ  AMSTERDAM). Zegels van chocoladeletters mogen, om hygiënische redenen, niet zijn verbroken!
  • Ik stel het op prijs als u vooraf even contact opneemt, liefst per mail.
  • Hier vindt u een voorbeeldtekst voor zo’n melding.
  • De retourkosten (porti) komen voor uw eigen rekening.

 Schade

  • Als er door gebruik van het product / de producten al schade is ontstaan aan het product / de producten vervalt het herroepingsrecht.
  • Indien er tijdens de bezorging schade aan het product ontstaan is, verzoek ik u dit eerst per mail te melden, met foto’s van de schade. Ik probeer dan met u tot een vergelijk te komen.
  • Voor een in de bezorging gebroken chocoladeletter geldt in de regel dat u een nieuw exemplaar krijgt toegestuurd, mits u het gebroken exemplaar eerst retourneert. Zegels mogen, om hygiënische redenen, niet zijn verbroken. De retourkosten (porti) zijn voor uzelf. U kunt ook kiezen voor creditering van het betaalde bedrag. Ook dan dient uw retourzending eerst ontvangen te zijn.
  • Bovenstaande alinea geldt niet als u zelf (mede)verantwoordelijk bent voor de breuk, bijvoorbeeld door een te krappe of te hoog geplaatste brievenbusgleuf of door het ontbreken van een deurmat. Maar ook dan probeer ik in goed overleg met u tot een vergelijk te komen.

Uw reactie